maandag 5 november 2007

And Now for Something Completely Different

Ha! Een verkwikkend leidersweekend achter de rug. Toch fijn om even een zwijn te zijn! Nochtans heb ik me rustig gehouden. Bewust rustig gehouden! Daarom was ik niet echt content met de reacties...
Oké, de voorbije jaren liet ik me wat gaan maar ik heb er nu minder behoefte aan. Toch is het cru van de anderen om te zeggen dat ik een saaie piet ben geworden. Alsof je je telkens moet te pletter zuipen om u te amuseren.
Ook werd me gezegd dat ik veel minder met hen meeging. Dat moet ik even rechtzetten, ik ga evenveel mee maar ik blijf niet meer als de laatste en ben ook niet geneigd om elke avond op café te zitten. Bij deze is hun foute conclusie rechtgezet.

Op het VGK-forum is ondertussen een heuse "Samson Top"-verkiezing. Pure nostalgie! Ik vind het echt schitterend dat we eens al die liedjes kunnen herontdekken. De lijsten van de CD's toch, maar de meeste liedjes ken ik van titel dus het is echt genieten!
Spijtig genoeg wordt er enkel de meest bekende hits gekozen en niet de meest muzikaal perfecte. Zeg nu zelf, "Er zit meer in een liedje" of "'t Is afgelopen" is toch kwalitatief beter dan "De bel doet het niet" of "Bij Heidi in Tirol", zeker?

Geen opmerkingen: